23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Stjerner støver på danske varer

Danske virksomheder benytter sig i høj grad af internationale stjerner, når de skal brande deres produkter.

I næste uge lancerer B&O en kampagne med Poul McCartney, mens tøjkæden Bestseller i denne uge offentliggjorde en række reklamefilm for Jack & Jones med skuespilleren Christopher Walken i hovedrollen. Det skriver Jyllands-Posten.

Det er reklamebureauet & Co, som står bag filmene. Det, at Walken er 55 år ældre end tøjmærkets målgruppe, har ikke afholdt Bestseller fra at bruge ham.

- Tidligt i forløbet kom sætningen "Made from cool" op. Den sætning hang ved, så hvorfor ikke lade verdens mest cool mand sy tøjet, siger Thomas Hoffmann, som er kreativ direktør i & Co.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.145|